Welkom Gast ( Inloggen | Registreer gratis )
![]() ![]() |
ontmoeting ? |
Feb 3 2010, 23:20
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 532 Sinds: 23-June 09 Van: haarlem Gebruiker Nr.: 3.425 |
Eehmmmm tja...hoe zal ik het uitleggen mensen ..
ik heb een suggestie voor iedereen. misschien dat ie stom,vaag, niet te doen is maar toch vraag ik het even. is het niet leuk om een keer met zijn allen een dagje elkaar ontmoeten ergens ? tja ik weet...de 1 woont in groningen en de ander in leeuwarden....dat is eigelijk wel vervelend maar stel dat je het zou willen dan is het wel leuk toch? en deze topic open ik ook vanwege het feit dat mensen die dichterbij elkaar wonen ook elkaar mogen ontmoeten natuurlijk. en het is geen dating als doel mvg Smoke_soldier p.s mijn echte naam is Kenny. |
|
|
|
Feb 4 2010, 00:13
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 838 Sinds: 30-January 10 Van: Assen Gebruiker Nr.: 4.559 |
ik ben momenteel bezig mijn rijbewijs te halen, dus als ik mijn rijbewijs + auto heb, kom ik zeker
OV trekt mij niet echt namelijk, maar het idee is leuk |
|
|
|
Feb 4 2010, 12:09
Bericht
|
|
![]() Weerfanaat/chaser ![]() ![]() ![]() Groep: Premium-member Berichten: 1.973 Sinds: 4-July 08 Van: Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland Gebruiker Nr.: 2.360 |
Is ooit is een poll over geweest wat men zou willen doen, en als ik me niet vergis is daar een bbq uitgekomen. Maar goed daar nooit mer weer wat over gehoord of gelezen. Misschien even nieuw leven inblazen
-------------------- |
|
|
|
Feb 4 2010, 12:13
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Moderator Berichten: 15.881 Sinds: 10-June 07 Van: Zaltbommel Gebruiker Nr.: 1.199 |
Is ooit is een poll over geweest wat men zou willen doen, en als ik me niet vergis is daar een bbq uitgekomen. Maar goed daar nooit mer weer wat over gehoord of gelezen. Misschien even nieuw leven inblazen Klopt maar als alles meezit zal er dit jaar wel een meeting komen. Over het hoe en wat weet ik niet maar dat kan je dan vinden in het desbetreffende topic gedeelte. -------------------- |
|
|
|
Feb 4 2010, 14:57
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: ChatMod Berichten: 911 Sinds: 14-June 07 Van: Middelburg Gebruiker Nr.: 1.287 |
sterker nog, er is al eens een succesvolle meeting geweest! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
-------------------- wat een weer weer!!
|
|
|
|
Feb 4 2010, 15:40
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Donateur Berichten: 1.581 Sinds: 10-June 07 Van: Spijkenisse Gebruiker Nr.: 1.205 |
hoe zit het met de meeting bij meteo-consult btw ???
-------------------- Één ding is zeker, er is ALTIJD WEER!!!!
|
|
|
|
Feb 4 2010, 19:14
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 699 Sinds: 1-July 08 Van: koudekerke (walcheren) Gebruiker Nr.: 2.294 |
Goed idee!!!!!
|
|
|
|
Feb 4 2010, 20:02
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 518 Sinds: 9-June 09 Van: leeuwarden Gebruiker Nr.: 3.368 |
ik kan zoiezo niet ik ben 14 namelijk-.-
|
|
|
|
Feb 4 2010, 20:10
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 745 Sinds: 5-December 09 Van: Hoorn Gebruiker Nr.: 3.926 |
Vind t goed liefst op de avond waar er onweer complexxen aankomen hehe
|
|
|
|
Feb 4 2010, 21:25
Bericht
|
|
![]() Weerfanaat/chaser ![]() ![]() ![]() Groep: Premium-member Berichten: 1.973 Sinds: 4-July 08 Van: Alphen a/d Rijn, Zuid-Holland Gebruiker Nr.: 2.360 |
ik kan zoiezo niet ik ben 14 namelijk-.- Waarom zou je niet kunnen? -------------------- |
|
|
|
Feb 4 2010, 22:02
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 215 Sinds: 25-January 10 Van: Haarlem Gebruiker Nr.: 4.463 |
ideetje: Bloemendaals weerphenomeen, ik betaal de lezing.
Incidenteel -en waarschijnlijk uitbreidend in de loop van 2010- geeft hij al lezingen over het thema ‘Wolken en Weer’, waarbij ook een uitstapje gemaakt wordt naar het woeste duinklimaat (micro- en mesoklimaat) van het meest uitgestrekte duingebied van West-Europa, te weten de Kennemerduinen, grofweg gelegen tussen Zandvoort en IJmuiden. Aan de hand van een aantal synoptische- en temperatuurkaarten wordt aangetoond dat het gebied tussen Haarlem en Bloemendaal niet zelden respectievelijk het koudst en warmst is van geheel Nederland. In de winter van 1985 werd in een duinvallei nabij Parnassia (250 meter uit zee!) bijvoorbeeld -25 graden gemeten, terwijl de dichtstbijzijnde stations 5 kilometer landinwaarts ‘slechts’ -15 hadden. |
|
|
|
Feb 5 2010, 03:07
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 1.113 Sinds: 26-July 08 Van: Koningsbosch [ midden-Limburg ] Gebruiker Nr.: 2.435 |
Lijkt me best wel eens leuk om hier op terug te komen als het onweer seizoen aangebroken is en het tijd wordt om eens op pad te gaan.
Daar is al een topic over, en die moeten we dan in de gaten houden lijkt me zo. |
|
|
|
Feb 5 2010, 14:16
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Medewerker Berichten: 3.181 Sinds: 28-July 06 Van: 's-Hertogenbosch Gebruiker Nr.: 415 |
Er is ooit een meeting geweest in Walibi, een top meeting met een grote groep ongeloofelijk gezellige mensen.. (of nie?
-------------------- Stormchasing Brabant: Michael & Kevin
10 & 11th September ---> Appelpop 2010! Let the thunder come, c'mon, Come! .. Hit it!! www.KvLaarhovenFotografie.nl |
|
|
|
Feb 5 2010, 16:00
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 870 Sinds: 8-July 09 Van: Emmeloord Gebruiker Nr.: 3.540 |
Bij een eventuele meeting ben ik vrijwel zeker aanwezig, lieft BBQ op hete broeierige avond met onweer als toetje
-------------------- Volg me ook op Twitter, want er is meer dan alleen onweer.
|
|
|
|
Feb 5 2010, 17:12
Bericht
|
|
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 328 Sinds: 2-July 08 Van: Nieuwegein Gebruiker Nr.: 2.335 |
Klinkt gezellig zo'm meeting! Ik ben erbij! :-D
-------------------- ONWEER-staanbaar
|
|
|
|
Feb 5 2010, 19:04
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Nieuwsposters Berichten: 826 Sinds: 8-May 09 Van: Alblasserwaard Gebruiker Nr.: 2.983 |
Ik ben er ook bij!
-------------------- "Sunshine is delicious, rain is refreshing, wind braces us up and snow is exhilarating.
There is really no such thing as bad weather, only different kinds of good weather." -John Ruskin |
|
|
|
Feb 5 2010, 20:12
Bericht
|
|
Bij een eventuele meeting ben ik vrijwel zeker aanwezig, lieft BBQ op hete broeierige avond met onweer als toetje Dat zou echt gaaf zijn!! -------------------- |
|
|
|
Feb 6 2010, 09:35
Bericht
|
|
![]() Hank-Hank ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 919 Sinds: 8-June 07 Van: Wageningen Gebruiker Nr.: 1.137 |
count me ook maar in
|
|
|
|
Feb 6 2010, 11:35
Bericht
|
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 532 Sinds: 23-June 09 Van: haarlem Gebruiker Nr.: 3.425 |
kunnen we dan niet een afspraak maken voor een eventuele avond (bijvoorbeeld zaterdag 10 april) en dat jan onweersbuien voorspelt op die avond!
dan kunnen we van mekaar genieten en als toetje inderdaad een dikke vette onweers klappert !!:D dat zie ik wel voor me dat dat gebeurt. <-----(kijk avatar) het liefst zo'n onweersbui zoals deze! Dit bericht is bewerkt door smoke_soldier: Feb 6 2010, 11:36 |
|
|
|
Feb 6 2010, 12:27
Bericht
|
|
![]() Donders & bliksems! ![]() ![]() ![]() Groep: Members Berichten: 3.448 Sinds: 25-May 09 Van: Noordoost Veluwe Gebruiker Nr.: 3.134 |
Ik vind het een leuk idee!
Ik zou er graag bij willen zijn, alleen is het even afhankelijk van waar het zal zijn en wanneer! Een bbq is leuk, inderdaad met een strakke onweersbui of heftig weer als toetje! -------------------- "A smile a day, keeps the shrink away."
|
|
|
|
![]() ![]() |
1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (1 Gasten en 0 Anonieme gebruikers)
0 Gebruikers:
|
Print Versie | Actuele tijd: 7th September 2010 - 19:26 |

Feb 3 2010, 23:20